JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!

Hejsan alla glada läsare!!!

Hur har ni haft det idag???

Jag har haft det otroligt bra idag!!! Har hunnit gjort ganska mycket i skolan! :D
Men det najjsigaste på hela dan idag var på eftermiddags BG:n (samling) :

Hela klassen gick till vårat klassrum och väntade på vår lärare, sen så kommer hon med två stora city gross kassar och vi börjar fundera lite på vad hon har där. Sen så tar hon fram brickor och börjar ta upp all sortes frukt ifrån påsarna och börjar skala och skära, gissa om vi blev glada! Och vi har aldrig fått någonting sånt förut så vi blev as glada, det fanns jättemycket olika frukter  t.ex päron, äpplen, apelsiner, grapefrukt och Mango. Jättegott eller hur?!?! Och hon hade köpt typ 1 kilo av varje frukt, så vi fick ta hur mycket vi ville :D Den godaste frukten var mangon, hon hade köpt 3 st JÄTTESTORA (asså ni förstår inte hur stora dem var!) och de var heelt perfekta och jättegoda!!!!!!!! :D
Och inte nog med det, så hade hon köpt all denna frukt för sina egna pengar till oss!!!!! :D Fattar ni hur gullig och snäll hon är?!?! HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!!!! :D

 (hehe, inte en sådan fin bild, men men) Så här bra tycker jag att min lärare e plus lite mer :P

Nu ska jag plugga lite......

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Okej, det låter bra det!



Menar du videoklipp från youtube? Det är enkelt, klicka på den lilla ikonen under videon där det står "Dela", och sedan trycker du på "bädda in". Då kommer det fram att du kan välja storlek på videon, när du valt kopierar du inbäddningskoden (Observera att du måste välja "använd gammal inbäddningskod" innan du kopierar!) Sedan är det bara att klistra in koden i HTML källkoden i ditt blogginlägg! =)



Hoppas det var till hjälp, säg till annars så försöker jag förklara bättre!



Ja, jag har 2 syskon, en bror och en syster! Själv?



Hur gammal är du förresten? =)

Kram!

2011-09-09 @ 18:56:02
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0