Nät-problem.....

Hejsan alla snälla läsare!!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat er idag, har ju varit hemma idag så jag har ju kunnat uppdaterat er, men jag skulle ha gjort det om inte heeela nätverket (3) stängdes av! Så på heeela dagen så har jag inte kunnat ringa till någon, sms:a till någon eller kunnat vara ute på internet. Ingenting tekniskt har funkat, så det är därför jag inte har kunnat blogga idag, sorry!!!!

Min dag idag har varit sådär, har haft ont i halsen, kroppen har varit död m.m. Har mest bara tagit det lugnt och vilat, men har också pluggat lite, det måste man ju göra även fast att det är jobbigt........

Har också saknat simningen jättemycket, haha det är lite knäppt. Tränade igår, men inte idag och jag saknar redan att få träna, och det har inte ens gått en dag, hahaha så blir det när man verkligen brinner för något! Jag hoppas verkligen att jag kan tävla i helgen för annars så får jag ett utbrott! :P Kommer att dö om jag inte får träna snart........
Någon som känner samma sak som mig???
Ahhhh, jag vill bli frisk nuuu! Så att jag kan träna och känna mig fri igen, hahaha.... :P

Nu måste jag sova, även fast jag ska stanna hemma imorn också...

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig! <3 Brukar känna precis samma sak när jag är sjuk och inte kan/får sjunga, haha!



Sv: Ja det är verkligen jättejobbigt med gymnasievalet... Lite avis på dig som har längre tid på dig! Tack! <3



Kram :)

2011-09-28 @ 08:57:14
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0