Outfits och fika med lärare!

Hejsan alla lyckliga läsare!

Har verkligen en superduper bra dag idag, allting har gått bra hittils. Redovisade Engelskan, yeeeeey!!! :D
Efter samlingen i eftermiddags så pratade jag lite med min lärare, hon hade varit lite arg på samlingen och så, så på sista samlingen så hon pratade lite med mig efter. Och sen så sa hon: Aline, Vill du fika med mig??
Gissa om jag blev chockad (stavning?), men jag blev glad och sa: Jaa, visst men jag har inga pengar. Men så sa hon att hon skulle bjuda mig, så vi satte oss i cafeét och pratade, hon köpte en glass och en smakis till mig!!!! Visst är hon gullig?!?! <3

Jag lovade ju er igår att jag skulle visa lite kläder som jag provade igår, jag köpte tyvär ingenting eftersom jag inte hade några pengar, men men......

Här är dem:
Den första outfiten!!! Jag älskar verkligen den här tröjan!
 Den andra outfiten som jag provade, detta var min favorit, älskar den verkligen! <33
Och den tredje outfiten! Jag tycker inte att denna tröja passar mig riktigt.....

Min favorit är den andra outfiten!
Vilken outfit tycker ni om bäst???



Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0