Pannkaka = magknip....

Hejsan alla sköna läsare!!!

Är hemma nu, och ska snart åka till träningen....

Men hurni, jag har precis ätit pannkakor, jiiiiiipeey!!!! :D på mina pannkakor så var det nutella och blåbär, nom nom! :P Det var JÄÄÄÄÄTTEGOTT, så gott att jag åt jättesnabbt.......inte så jättebra. För att äta snabbt menas med att man får JÄÄÄÄTEONT i magen = magknip, och det har jag fått nu! *suck*...

Så bara ett litet tips, ät ALDRIG pannkakor för fort, för du får ni magknip!!! :P

Så nu har jag jätteont i magen, och ska träna om ca. 45 minuter.....hmmm, undrar om det hinner gå över?!?!?! Men aja, det ser jag väll sen.....
Pannkaka leder till magknip, hehe i alla fall för mig! :P Liten rolig bild, hahaha.....

Nu måste jag åka till träningen, med magknip........ Ciao!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojdå, jobbigt med magknip! Hoppas det går över snart! <3



Sv: Okej, måste väl ta och prova faitas nån gång då! :D



Kram!

2011-09-20 @ 17:26:17
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0