Plugg, träning, plugg

Hejsan alla mysiga läsare!!

Jag hoppas att ni hade en toppen dag igår, det hade jag i alla fall! Jag och Jessica hade det jättemysigt, vi kollade på film på kvällen och sen så sov vi. Vi vaknade vid 09.00 och läste lite, gick sedan ner och kollade på film igen och åt glass, mummmms!!

Idag har jag faktiskt varit duktig, jag har faktiskt pluggat jättemycket, hehe stolt! :D Om en kvart så ska jag gå till bussen för att kunna komma till träningen, hehe och jag har inte packat eller ätit än, nu får jag det stressigt. Efter träningen så ska jag plugga igen, måste komma igen lite. ;)

Jag och fiina Jessica igår! :D

Lovar att lägga upp bilderna på oss när vi plankar ikväll, håll ut! :P

Nu måste jag sticka
Puss

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja jag hade det verkligen sjukt roligt! :D



Då säger jag tacos, för vet inte vad faitas är.. Hahah! ;) Sj?



Kram!

2011-09-18 @ 16:24:15
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0