Sjuk....

Hejsan alla friska läsare!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag!

Jag har inte haft en sån jättebra dag idag, kände mig lite krasslig och så i skolan, men åkte ändå till träningen. Men direkt när jag hoppade i vattnet så kände jag att halsonten tog över och min kropp blev alldeles slö och så. Så min tränare sa att jag skulle gå upp och åka hem, så att jag kunde vila. När jag var på väg hem så blev jag jättetrött, halsen gjorde jätteont och jag blev gråtfärdig. Kom hem sen och fick veta att jag hade typ feber också, najjs! ;) Och jag har jättemycket att göra i skolan också, åhhhhh jag orkar inte!

Inte roligt att vara sjuk!! :(

Så jag får vara hemma imorn.......
Nu ska jag sova, så att jag blir bättre

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå, aline, krya krya krya på dig!!!! Stackars dig...det var tomt i skolan utan Aline.



krya på dig, <3333

/hannah



2011-09-27 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0