Smurfarna!

Hejsan alla smurf-älskande läsare!!

Idag har det varit en jättebra dag!!!! :D Jätteroligt har jag haft det.
Jag var ju på bio idag med fina Sara, Hannah och Sofie, vi gick och såg smurfarna!!!
Och den var faktiskt riktigt bra, den var rolig, hehe vi höll på att skratta på oss, så alla kollade på oss eftersom det hördes över hela biosalongen, oppps.... PIIIIINSAMT!!! Haha, man får bjuda på sig själv ibland.
Rekomenderar er verkligen att se den!

Här kommer lite bilder:
SMURFAAARNA!!!! den var smurfaktisk! :P
Jag och en smurfskylt!!!! Hihi...
 Jag och fiina Hannah!!!! :D <33333

SMURFARNA får:
<3 <3 <3 <3 hjärtan av mig!!!! :D

Se filmen, den är bra!
 Provade lite kläder också, men de får ni se imorn! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja visst, skulle ju mycket hellre sitta och blogga 100 inlägg om dagen än plugga.. Men tyvärr funkar det ju inte... ;)



Okej det låter som en bra helg! :D



Jag har inte varit i så många länder, men Spanien (typ 500 gånger haha), Tyskland (2 gånger) och Finland. Och Sverige då såklart haha! Själv? :D



Kram!

2011-09-15 @ 23:35:00
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: hannah

så smurfit aline! Jag skulle vilja se den igen när den kommer ut. Åå Gargamel...haha



Smurf smurf Alolinone <33

2011-09-16 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0