Bra

HEjsan alla glada läsare!!!

Nu är jag på ett väldigt bra humör! :D Vet ni varför.....jo för att det går ganska bra för mig just nu, både i skolan och på simningen! Jag persade på allt jag simmade nu i helgen, glad tjey ;)

Har ni tänkt på en sak......ibland så är allt skit och ingenting vill som man vill och sen bara helt plötsligt så är allt skitbra och allting går som man vill. Det är olika perioder, och jag tror inte att det är slumpen som avgör saker och ting. Jag tror faktiskt att det är någon som betsämmer om vad som ska hända i ens liv, vem det är vet jag inte.......
 Min hund Elsa. Inte för att hon har med ämnet att göra, men men :P

Nu ska jag kolla på "amazing race", de är i sverige :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha...jaa, vem det skulle det vara...Peeta kanske, hehe??? Men vad bra att du mår bra finis! Gullig Elsa är! <333 :) Kraam

2012-04-26 @ 20:31:01
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0