Flummigt

Hejsan alla flummiga läsare!!! 

Hahahaha, ni ska bara veta vad som har hänt i mitt liv. Det har hänt ganska mycket på 2 dagar....
Hihi, nu är ni nyfikna va..

Hahaha, ni skulle se mig och Persica igår. ojojojoj.... :P Gick till henne vid 21.00 och så satt vi och prata medans hennes pojkvän Adam också pratade fast på skype med persica. Hihihi, och jag och Perica blev så flummiga. Ja ni, det är ingen vacker syn när vi två blir flummiga, herregud. Vi blev i alla fall fett flumm och gjorde massor av konstiga saker (ska inte gå in på detaljer.....) ahahaha XD Nee, men vi hade kul. Adam undrade nog vad vi höll på med, hihi :P

Från det till idag. Ni vet att jag går på "påsklovas-camp" på simningen denna vecka. Och detta var första dagen :) Riktigt najjs och rolit. Och vi åt på kina restaurang..... ;)
 Jag och fiiiiina Persica för ca. 1 år sedan. Flummiga som vanligt :P

Nu måste jag sova, för att orka imorn.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0