Glad Påsk

Hejsan alla påskiga läsare!!!

GLAD PÅSK alla fiina!!!!

Idag är det påskafton, då får man äta massor av godis och så får man äta påskmat.
Själv så ska mormor och morfar komma hit ikväll och äta påskmiddag :D
Jag har också fått 2 st påskägg idag :D Ett ifrån farmor och farfar med massor av godis i :D
Och ett påskägg från mamma och pappa då jag får Molly Sandéns kommande skiva!!! Yeeeey :D Glad tjey :P

Hur ska ni fira påsken idag*frågetecken* 
GLAD PÅSK ALLA UNDERBARA LÄSARE!!!

Nu ska jag gå uti det fiina vädret!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åå, har du? :D Självklart vill jag ha den, om du inte vill ha den hehehe. Jag kommer på tisdag så du kan ta med den då! :D Taaaack!

Kram!<3

2012-04-08 @ 11:01:44
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0