Pluggdag

Hejsan alla pluggande läsare!!!

Herregud, nu kan jag säga att jag är heeeeelt slut!!! Jag har använt min hjärna ganska mycket idag förstår ni!
I början av dagen så gick jag på gudstjänst, måste ju göra det inför konfirmationen.

Efter gudstjänsten så satte jag mig med pluggsakerna och hör och häpna, jag pluggade i hela 5,5 TIMMMAR!!!
Asså, så mycket har jag aldrig pluggat hemma någonsin på samma dag. Och en sak till, jag var koncentrerad heeela tiden. Asså detta är ett mirakel!!!!! Fick jätte mycket gjort! Hurra för mig. Jag känner mig faktiskt ganska duktig så ikväll så ska jag bara ta det lugnt och njuta av kvällen! :D
 :P

Nu ska jag spela lite sims 3, det var länge sen så nu får jag spela lite :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0