Prao:1

Hejsan alla fiina läsare!!!

Tack för ert medlidande och era stöttande ord. Betyder mycket, ska försöka krya på mig. Och jag känner mig faktiskt bättre, tck! :D

Men hurni, även fast jag var på sjuuukt dåligt humör igår och var så himmlans arg och rädd att jag skulle missa prao veckan. Så praoade jag idag! :) Och jjag är inte såå sjuk, har ont i halsen därav att jag inte får träna....Men som sagt så praoar jag på ett dagis, mitt gamla dagis. Och jag är på den avdelningen med barn från 3-5 år!!!
Och, ahhhhh jag dör så söta dem är. Det finns inte några sötare, de har till och med börjat kalla mig "fröken" hiihhi, min dag har varit att jag har läst sagor lekt lekar m.m! Super kul, jag älskar verkligen barn och jag längtar tills imorgon då jag får träffa alla igen :P

En till rolig sak var att kocken på dagiset kände igen mig (!) Hahaha, kan ni förstå. Det var liksom 10 år sedan jag gick på det dagiset och han kommer ihåg mig, haha heeeelt sjjuukt !

 HAhahaha, jag och gubbarna från "Ullared". Ja, ni vet vi har ju åkt runt i världen och kollat! hahaha :P Nee, skoja bara :P Men det e jag och gubbarna från "ullared" ;)

Nu ska jag sova, blir en hektiskt dag imorgon med :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0