Grillkväll och OS

Hejsan alla mysiga läsare!!
 
Asså jag kan fortfarande inte förstå att jag har pratat med Molly i radio och att hon sa så där om mig. Jag kan säge er att jag har kollat på det där klippet som jag la ut minst 20 gånger!!! Hahahab :P
 
Från igår så känner jag faktiskt att jag har fått igång min blogg-lust igen! Det är såå mycket roligare att blogga när man har lust med det, haha XD
Så, vad ska jag ta upp nu då......Jio,, ett populärt ämne just nu, i alla fall i sport världen är att det är OS just nu i London!!! Haha, och jag är glad för jag äääääääälskar OS (fast jag älskar Molly mer ;) ), Tv:n hemma hos mig och min familj går typ dygnet runt, löööve it! OS för heela slanten. Dock så hinner jag inte kolla på precis ALLT eftersom jag har så mycket att göra, haha åker omkring överallt. Idag så sja vi till några grannar och grilla, myyys. Och imorn ska jag till min kära fiina kompis Moa! Har saknat henne JÄÄÄÄTTEMYCKET! <33
 
Men en sak som jag inte ska missa imorn i alla fall är en sak som går klockan 11:00! Jaha, vad händer då då....Jo, USAIN BOLT ska springa försöken på 100 m. MISSA INTE DETTA säger jag bara!!!! :D
En bild på mig ifrån min 15 års fest!!! :P
 
PS: Om du vill se klippet med när jag ringer in till Hallå P3 med Molly. Så skrolla ner! :P
 
Kärlek till er! <3
PUSSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0