29 Februari

Hejsan alla najjsiga läsare!!

Vad kul att ni gillar min nya header (Emelie och Elin) som jag har gjort men som inte är en header än.... haha, ska försöka ikväll igen annars så får jag väll fråga någon, hehe :P

Vet ni förästen vad det är för dag idag..... Det är skottdagen! Jiiipey., det är den dagen som bara finns vart fjärde år. Och vet ni som också händer idag.....Jo min kusin fyller år!!! GRATTIS! -:D Tänk att fylla år på skottdagen, fylla år vart fjärde år, hehe lite roligt faktiskt. Då är man annorlunda, men skulle nog vilja fylla år på en dag som finns varje år men det skulle vara lite spännande att fylla år på skottdagen! :)

Vill ni fylla år på skottdagen*frågetecken*
 En bild på mig i slutet av 6:an. Alltså när jag var........12 år! :P  Hihi, tycker själv att jag har förändrats en del både till utseendet och personligheten från när jag gick i 6:an tills nu när jag går i 8:an! :P

Var på sportscampen idag, sjuukt kul. Och imorgon så ska jag dit igen och då kommer supersimmaren Stefan Nystrand dit också :D Najjs najjs :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att det skulle vara kul att fylla år på en lite annorlunda dag, men ändå inte jag vet faktiskt inte, huvudsaken att man har någon födelsedag i alla fall

2012-02-29 @ 18:44:24
Postat av: Ellen

sv: Tack så mycket! :)

Tror också att Loreen skulle klara sig bara i ESC :) Gillar också Mollys låt, sååå fin! :) Läser du hennes blogg? Kram

2012-02-29 @ 22:08:40
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack Aline!! :D

Det är faktiskt väldigt kul att fylla år på skottdagen! Man får en väldigt unik födelsedag :)

Men asså gud vad tiden går, när fasen blev du vuxen? :P du var nyss min lilla kusin. Nu går du ensam på stan och shoppar :P snart är du väl ute och festar med Milton också, så fort som tiden går haha ;)

2012-03-05 @ 12:43:03
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0