F*********N

Hejsan alla friska läsare!!!

Jag är så himmla sur just nu. Vet ni varför....
Jo, för att årets första tävling är idag och jag ligger hemma och är sjuk, ahhh det är såå frustrerande!

Det började i torsdags då jag fick hosta och frossa. Och igår morse så vaknade jag med feber och när jag skulle gå ner för trappan så svimmade jag, *suck* typiskt mig..... Jag stannade alltså hemma igår med 40 graders feber och jag proppade i mig C- vitamin för att kunna bli frisk till idag... Men det funkade inte och jag fick inte gå för mina föräldrar.....

Och det som är ännu mer frustrerande är att jag känner att jag är i en sådan j***a bra form just nu och jag var riktigt taggad inför tävlingen. Mitt pers på 100 frisim är 1,13 och på träningen i fredags så fick jag 1,10, så himmla frustrerande eftersom jag vet att jag skulle persa på denna tävling, men men det är bara att vänta till nästa tävling...

Från lägret i Uppsala där jag var frisk som en lärka :P

Nu ska jag kolla på en film.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0