Hemma

Hejsan alla fiina läsare!!

Jag måste verkligen bli bättre på att blogga, känner att jag har slutat att uppdatera bra. Nu får jag skärpa mig. Minst ett inlägg per dag!!!

Jag har förästen sportlov nu, yeeeey :D Skulle egentligen åka upp till Leksand och åka skidor men det finns ingen snö där så jag får vara hemma istället-. Tråkigt men då kan jag träna i alla fall :D
Veckan i falun med skolan var kul men väldigt dramatisk, hände massor av grejer och orkar inte gå igenom allt, har också blivigt förskyld igen,.....typiskt :P
Snart så ska jag gå till jessica och sen så blir det mello, jiiiiipey :D

Jag på mello för en vecka sedan :P

Jag hoppas att ni får en fantastisk lördagskväll!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: anna

Kul med sportlov :) hoppas du också får en bra lördagskväll med melodifestivalen, vem håller du på? :) fin du är på bilden :) kram på dig!

2012-02-25 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0