I leksand

Hejsan alla spända läsare!!

Nu är jag här i Leksand, och imorn så händer det! IMORN, kan inte fatta det, har längat sjuukt länge och snart är dagen kommen då jag ska kolla på Melodifestivalen i Leksand där fiinaste Molly Sandén e med!! iiiii :D <3

Kom upp här igår, och idag så åkte jag och familjen skidor, sjuukt roligt var det :P Nu så ligger jag här i soffan och bara tar det lugnt, det tar ju på krafterna att vara ute en hel dag ;)

Har nu gjort klart plakatet till Molly, jag hoppas att jag får ta med det in och jag hoppas att hon ser plakatet och tycker det e fint, jag har ju gjort det för henne! :) Ser i alla fall fram emot imorn jättemycket, här får ni se plakatet, vem vet ni kanske ser det på tv ;)
Tror ni att hon kommer att tycka om det...... Jag hoppas i alla fall att hon gillar det :) <333

Nu ska jag chilla och tagga inför imorn :P¨

HA det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0