Jag försöker och försöker

Hejsan alla funderande läsare!!!

Ahhhhh, jag är såååå frustrerad på mig själv!
Det är såhär att jag inte riktigt är så jätteduktig att fixa headar och så, men nu har jag gjort en men jag vet inte hur jag ska göra så att den syns på bloggen som en header. Jag har fått hjälp av fiina Malin innan och fått länkar till förra gången jag skulle göra en header, men jag fattade inte hur man la in den så hon var så gullig att hjälpa mig. Men idag så försökte jag göra det själv och kolla på en speciel film och jag förstår allting förutom en liten detalj. Man ska gå in på någonting och ta en länk och sen ska man ta bildlänken och ladda upp den där den andra är och detta fattar inte jag!!!

Är det någon som vet hur man gör*frågetecken*
 Detta är headern som jag har gjort, men som jag inte kan sätta in. Snälla hjälp mig så att jag kan lära mig detta!!

Jag vill också tacka Malin än en gång för att hon hjälpte mig förra gången, här är hennes najjsiga blogg:
cutiebeauty.blogg.se

Snälla hjälp mig så att jag klarar att göra den till en header själv, har liiite panik!!! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, jag vet inte hur man gör men den nya header blev ju fin i alla fall :D

2012-02-28 @ 22:21:19
Postat av: Elin

Hej Aline! Tycker att den nya headern blev mycket finare än den gamla <3 Tyvärr vet jag inte hur man byter ut den :-(

2012-02-29 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0