Mello i Leksand

Hejsan alla taggade läsare!!

Nu så 'är jag i skolan med min årskurs, det är verkligen sjuukt roligt här!

Men fiinaste, jag lovade att berätta om mello!

Jag var ju och kollade på mello live i leksand och det var sjuukt kul :D Vi var i arenan 2 timmar innan sändningen började och 19.00 så började ett förband spela. Sen klockan 20.00 så började de att sända och shiit, vilken känsla man fick. Sjuuukt coolt var det :P Jag var också så smart att jag tog med mig en kikare eftersom jag och familjen satt ganska långt bak. På så sätt så kunde jag spana in Molly och alla andra artister lite mer :P
Det var ganska bra bidrag, förutom ranelid!!!  Måste bara säga att alla typ dyrkade Molly i arenan och alla ogillade typ björn ranelid, hihih när molly hade gått vidare till final så jublade alla men när ranelid gick till final och skulle sjunga igen så gick typ halva arenen :P Mollys låt var bääst, OMG jag höll typ på att böla ihjäl mig, den var såå bra och hon var så fiin! Och när hon gick vidare, OMG jag höll typ på att dö :P
Försökte sedan, efter sändningen att gå ner till greenroom och träffa henne, men vakterna stoppade mig 3 gånger *suck* :/
Det var i alla fall typ världens bästa kväll!!! :P
Arenan när det precis hade börjat, najs najs :D

Hoppas ni fick lite info, om ni vill veta mer, kommentera! :P
Nu ska jag sova, blir en lång dag imorn :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0