Plakat

Hejsan alla myysiga läsare!!!

Var hemma hela dagen igår från skolan också, inte så roligt Eftersom Mello är sååå nära nu, endast 4 dagar kvar tills jag får se fiiiinmen jag fann ett sätt att göra dagen rolig även fast jag var sjuk! :

Nu på lördag är det Mello, det är så nära, bara 4 dagar tills jag får se fiinaste Molly Sandén i Leksand! Ihhh, och då kom jag på att jag kunde göra ett plakat, så nu har jag gjort det och jag tycker faktiskt att det blev ganska fint, är nöjd :) Dock så är jag inte riktigt färdig än men jag ska bara klistra fast en bild på Molly och sen är den klar! :D

Jag hoppas verkligen att hon ser den och att hon tycker om den, hoppas också att jag ska få träffa henne och prata en liten stund med henne där, men det kommer säkert inte att gå eftersom det är så sjuuukt mycket folk. Men man får ju alltid hoppas.... ;)
Såhär ser plakatet ut just nu:'
 :) <333

Vad tycker ni, tror ni att hon kommer tycka om den *frågetecken*
Jag hoppas att hon tycker om den i alla fall, hoppas att hon ser den! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0