Sportlovscamp

Hejsan alla myysiga läsare!!

Har nu varit på min första träning på 2 veckor. Det gick väll ändå okej även fast jag e lite småförskyld och så också men hehe, det gick inte så jättesnabbt :P
Vi körde i alla fall 40*25 MAX och det var sjuukt roligt :D <33

Nu e jag i alla fall hemma och imorn så börjar sportlovscampen, det är typ ett läger fast hemma, ska vara med imorn, på onsdag och på torsdag! :D Så då blir det ingen sovmorgon, men ähh, bara det är roligt på "lägret" så.... :D Så det blir simning heela veckan ;) Najjs, najjs :D

 hehe :D

Just nu så kollar jag på så ska det låta, hihi :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja dem är verkligen grymt bra! Älskar båda deras låtar! Förstår precis vad du menar, båda har nog stor chans att vinna Melodifestivalen, men när det komemr till Eurovision tror jag Loreen tar sig längre!



Av de manliga finalisterna.. jadu.. tycker ingen av dem var speciellt bra i år. Trodde att jag skulle gilla Dannys låt, men tyckte inte alls den var bra. Ulrik Munther var väl helt okej, men nej.. jag vet faktiskt inte. Girlpower är det som gäller i år! ;) Vad tycker du om årest manliga tävlande?



Kram :D

2012-02-27 @ 16:30:58
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0