Bio och födelsedagar

Hejsan alla hälsosamma läsare!!

Sorry att jag inte har bloggat, men skolan har ju nyss börjat, såå aa!!! :P

Nu ska jag berätta lite om min dag :P

Jag, Sara och Sofie åkte till ett centrum i närheten efter skolan för att vi hade bestämt oss att kolla på filmen "new year´s eve", och den var faktiskt sjuukt bra btw! :D  Vi åt lite glass innan och så gick vi in på Bik Bok där Sara och Sofie valde kläder till mig som jag skulle prova!

Och det var faktiskt två stycken tröjor som jag föräälskade mig i!!! :D Måååste köpa dem.
Jag och papi ska åjka dit imorn, då får ni se dem :P

Heheheh :P
Imorgon......så får ni se dem :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0