Gudstjänst

Hejsan alla trötta läsare!!!

Har precis kommit hem ifrån ett jobbigt pass.....hehe, vi körde 24*100 frisim f3-f4, shiit vad jobbigt det var, hehe jag körde så att jag fick andningsuppehåll och det blev helt svart om ögonen, det var lite läskigt, men men :P
Nu e jag hemma, och e skiithungrig och trött, hehe :P

Idag så var jag förästen på min första gudstjänst! :D Ska ju konfirmera mig, så jag måste gå på ett antal gudstjänster! Det var faktiskt ganska intressant och inte alls så tråkigt som jag trodde att det skulle vara, tummen upp för det ;)

 :P

Nu ska jag äta och sen blir det sängen. Imorn blir det skridskor, igen ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0