Tokig träning...

hejsan alla härliga läsare!!!

Oj, oj, oj vilken knasi dag det har varit för mig idag, hahaha :P

Det var på simningen, mamma shussade mig till simhallen, och efter en kvart så kom min tränare och efter ett litet tag till så kom min fiina simkompis Moa dit, och det var heelt tyst i hela simhallen och det var bara vi tre där, hehe och klockan var 16.05 och träningen skulle börja 16.00 så , det kändes lite mysko. Så vår nya tränare ringde den andra träningen som också skulle hålla i träningen, och tydligen så var träningen i en annan simhall...
*suck*, men jag hade kollat och det var i den simhallen som vi var i början....ahh, men ajaja, så vi fick ringa Moas föräldrar som var jätytelångt bort och fråga dem om de kunde shussa oss till den andra simhallen, hahaha vi fick vänta i 35 min men men, vi kom till den riktiga träningen i alla fall, :P

hehehehe :P

Nu ska jag skriva i min träningsdagbok och imorn blir det utvecklingssamtal....

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: N

Det var synd om er:(

2012-01-12 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0