AHHHHHHHH

Hejsan alla spända läsare!!!
 
OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG!
Ni kan inte fatta huuuuur glad jag är nu!!! Asså det är en film, och världens snyggaste man är med i den nämligen Channing Tatum!!! <333333 Ahh, och han har en film i USA som heter Magic Mike som handlar om hans liv som strippa!! :O <333 Ahhh, och den har bara gått i USA och det har inte stått någonting om att den skulle komma till Sverige, och det gjorde mig lite ledsen.......MEN!!!
 
Idag så fick jag reda på att den ska komma till Sverige!!! Den kommer komma upp på biograferna!!! Ahhh, jag håller på att dö här!!!!!!! Den har premiär den 15/8! :D Dock så e jag på läger då men kommer hem två dagar senare den har premiär. Och då ska jag rusa till biografen och sätta mig och njuta, hihi :P XD Ahhhh, jag lääängtar så. Men , dock så har "Magic Mike" 15 årsgräns! Men.....jag e ju 15!!!! så jag får se den!!!! ahhhh!! :D
Här är trailern:
   
Hahahaha! XD Lääängtar!!! <3333
Kärlek till er! <3
// Aline
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0