Biotajm

Hejsan alla fiina läsare!!!
 
Asså jag ursäktar verkligen att jag är usel på att blogga, men tyvär så kan det bli lite glest med blogginlägg här i sommar eftersom jag har ett fullspäckat schema! Asså verkligen FULLSPÄCKAT!!! Massor av saker jag ska göra, ska till och med på en Molly turné! :D <3
Idag blir det bio. Imorn: skåne. Direkt efter skåne blir det sandhamn med Molly Sandén.Sen blir det att åka till en kompis. Sen Eskilstuna med Molly. Efter det blir det landet, då jag också ska se Molly. Sen hem och kolla på sommarkrysset med Molly, och sen blir det nyköping med Molly. Efter det har jag lite ledigt och sen ska jag på simläger och sen börjar skolan :D :(  Visst har jag det fulltspäckat!!!!
 
Nu ska jag iväg till stan med mina fiina konfa-kompisar!! Vi ska se ACE AGE 4!!! Hahah, yeeeeey :D 
 
En bild på heela konfagruppen. Detta var dock inte riktiga fottot! haha, kan ni se mig
Jag när jag hade tagit konfirmationen :D <33333
 
Nu måste jag gå'1
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0