5 gången=årsdag

Hejsan alla nyfikna läsare!!!

Förlåt att jag inte bloggade i går kväll men jag hade annat att göra, var upptagen på kvällen. Men jag var u upptagen på dagen också.....men vad var det jag gjorde då......är ni nyfikna...hahahah, ska nu berätta om mitt lilla äventyr.

För igår den 6/6-2012 så träffade jag fiinaste Molly Sandén på grönan, på vår "årsdag" haha :P Det var då ett år sedan jag träffade Molly för första gången och den här gången var precis lika bra som den första gången :D

Jag åkte in till stan vid 14.00! :D Och kom in på gröna lund ca. 15.00. Oj, juste. ni kanske ville veta vad som skulle hända på grönan....Jo, det skulle vara final på lillamelodifestivalen och.... Molly var programledare! :D I alla fall när jag kom dit så började genrepet och jag kollade på det, roligt roligt :D Efter genrepet så gick jag och kollade om jg kunde se molly någonstans förutom på scenen när hon var programledare, men det gjorde jag inte :(......  Den riktiga finalen börjader som kommer sändas på tv i höst! Oh, shiiit vad deltagarna var duktiga, och Molly sjöng också! :D Jag såg Mollys syster Mimmi och Mollys bästa kompisar i publiken, hehe :D Efter den riktiga finalen så gick jag till VIP.området. Asså precis utanför, där kan man se när de kommer ut och in :P Efter ett ganska långt tag så kom hon, fiiina Molly!

Jag gick fram till henne efter att nästan alla andra tagit kort och fått autografer. Och när hon såg mig så gav hon mig direkt en JÄTTESTOR KRAm och sa :
 - Hej! Hur är det :)

Jag blev helt stum och bara
-Bra, själv då...
Hon sa att hon mådde bra och så signerade hon mitt iphoneskal oich så tog vi en bild!!!! Ahhh, fiiina Molly, hon kände igen mig och gav mig en stor kram! Ahhhhh. Tror att kanske alla andra barn som sod där trodde att vi kände varandra, hihihih :P

Efter mötet såå sprang jag skuttande från grönma lund till spårvagnen. Där kände jag igen två tjejer från instagram som oxå är stora fan till Molly, och jag sa Hej! :D Hehe, vi tre började prata och sen så gick vi från grönan till centarel. En väldigt lnåg promenad men jättetrevlig! Världens bästa dag :D <3333333
Fiina Molly på scen! :D 
image descriptionJag och världens fiiinaste Molly som kände igen mig!!!! Molly du är bäst!! Älskar dig! :) <3

Det var mitt äventyr, nu ska jag till centrum och shoppa! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha!!! Ååå Aline, som om ni känner varandra jättebra nu! Nu känner hon ju igen dig och aah... Jag blir så glad för din skull, det verkar nästan som..hahaha, nej jag vet inte, du är bara för rolig! Kraam <3 <3 <3

2012-06-07 @ 23:03:03
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0