Bilder från Tofta

Hejsan alla fiina läsare!!!
 
Nu är jag äntligen konfirmerad! :D Najjs, fast jag kommer berätta lite mer om det sen eftersom jag inte har lagt in några bilder från cermonin än  :p
Men jag lovade er att berätta lite om konfirmationslägret på tofta:
 
Först av allt så var heeela lägret så sjuukt kul och om jag skulle berätta om allt så skulle det ta flera veckor att läsa det här blogginlägget. Men vi var i alla fall 35 st konfirmandrar då det var 9 killar och 26 st tjejer. Sen så var det 10 st ungdomsledare med och tre präster! -,d Vi delades in i olika rum och bodde precis vid Tofta strand, man fick sand överallt, haha XD Maten där var jäääääättegod, och vi fick efterätt efter varje middag :D Stolarna på uteserveringen var också låsta med borden så vi var tvungen att klättra över stolarna varje gång vi skulle sitta och äta där... :P Vi hade också massa av lektioner, nu kanske ni tycker "åhh, vad tråååkigt, bara massa saker om bibeln och jesus...". Då kan jag säga att ni har FEL!!! Det var jättekul och vi pratade nästan ingenting om Jesus och bibeln. Vi pratade om gud men mest om oss själva, vi fick lära känna oss själva bättre och vår ställning i religonen :D Vi hade också massa lekar, askul som gjorde att alla kom närmare varandra. HAhaha, och väkningarna, hehe.........när vi skulle gå och lägga oss så kom alla ledare och sjöng för oss :) Asså guuud, jag har sååå mycket mer att berätta men då blir det ett jääääääättelångt inlägg. Men om ni vill veta något särskilt om lägret så fråga! :D
 
Här kommer lite bilder från lägret:
10 kulors glass
Lekar
Vi skulle bära folk
Tårttävling
Stenstrand
heeeela gruppen!!! :D
 
Detta var verkligen den bästa tiden i heela mitt liv! Och alla de underbara människor jag har träffat, det är heelt sjuukt! :D Saknar redan.
 
Nu ska jag till kyrkan och träffa lite konfa kompisar! :D
// Aline
 

Kommentarer
Postat av: Lara

Hej Aline, jag vet inte om du kommer ihåg mig, men jag hade en blogg som hette baralara.blogg.se förut, för ungefär ett år sedan, det blev lite rörigt och så med det så jag tog bort den och slutade blogga! Vi började skriva och sånt efter att Molly Sandén hade nämnt oss på bloggen som tack för att vi gav något/saker till henne, kommer du kanske ihåg mig nu? :)

2012-06-26 @ 15:13:31
Postat av: Emelie :)

Häääääj gumman!! :D vilken najjan pirajan blogg du har :D Ville bara säga att jag älskar dig och du är väldans underbar du me ;))) Puss kram å gonatt! <3 <3 <3

2012-08-01 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0