Bloggpaus

Hejsan alla sommarglada läsare!!!

Idag var det sista dagen i skolan FÖR MIG!!!! Wohooo Sommarlov!!!! :D Det menas med mer bloggning.......dock inte de kommande 10 dagarna...

Jag vet att jag inte har bloggat så jättemycket på sistone....vet inte varför...men men... NU KAN JAG VERKLIGEN INTE BLOGGA! Eftersom imorn åker jag till Gotland på konfa-läger som ska bli jättekul, men kan inte ta med mig min dator....tyvär :(
1
Men om 10 dagar, den 20 så kommer jag tillbaka så jag hoppas att ni fortfarande följer med mig då! Kommer ha sjuuukt mycket bilder. Men även fast jag har bloggpaus och inte har med mig datorn så KANSKE, KANSKE kan det komma ett inlägg NÅGN GÅNG under dessa dagar, kan ju bloga från iphonen, men vet inye riktigt om det funkar......

En förväntasfull Aline som längat!!

Så kom ihåg, jag har bloggpaus från den 9/6-20/6!!!!
Men som sagt så hoppas jag att ni fortsätter följa mig när jag kommer tillbaka!!!

Ha det bäst!
Masssor av KÄRLEK till er!!! :D <3333333
PUSSSSSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0