Hemma

Hejsan alla underbara läsare!!!
 
Jag har saknat er så och jag har verkligen velat blogga, ni har säkert sett fiina Neas blogginlägg :D
 
Jag är nu hemma ifrån ett så jävla roligt läger på 10 dagar!!! Det är nog den bästa tiden i mitt liv, och jag har vhaft såå sjukt kul och har lärt mig massor, inte bara om gud ,men också om mig själv! :D Och vilka människor jag har träffat! Det är heeelt sjuukt att det finns så underbara människor, de 10 st som jag har umgåts med mest, asså gud vad jag ÄLSKAR ER!!!! Ni är såå sjuuukt bäst, kommer aldrig att glömma er!!! Det här var den bästa tiden i hela mitt liv..... <33333
 
Ja, jag har sååå mycket att berätta för er mina fina läsare......dock så hinner jag inte berätta allt just nu eftersom jag  nu ska iväg till kyrkan där alla 35 ska fotograferas och sen repa inför söndagens konfirmationsgudsjtänst :D
   En bit av tofta strand på Gotland där vi bodde :D <3333
 
Nu måste jag rusa, vill träffa alla underbara människor igen! <3
Ha det bra
Kärlek till er <3
PUSSSSS
// Aline
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan några av dessa fina vänner heta Ebba, Emilia och Filippa?

2012-06-20 @ 20:41:23
Postat av: Hannah

Såå härligt, jag vill också! Det låter som att dessa 10 dagar har varit fantastiska! Kram <3 :)

2012-06-24 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0