Svar på kommentar

Hejsan alla snälla läsare!!
 
Har fått en kommentar som jag hade tänkt att svara på. Kommentaren var från Lara :D
 
Här är hennes kommentar:
 
 
Lara
Hej Aline, jag vet inte om du kommer ihåg mig, men jag hade en blogg som hette baralara.blogg.se förut, för ungefär ett år sedan, det blev lite rörigt och så med det så jag tog bort den och slutade blogga! Vi började skriva och sånt efter att Molly Sandén hade nämnt oss på bloggen som tack för att vi gav något/saker till henne, kommer du kanske ihåg mig nu? :)
 
Svar: Hej Lara!!! Jo då, jag kommer ihåg dig! Vad roligt att du tittar in här fortfarande :) Kommer ihåg dig, vi är de cooola tjejerna som Molly har skrivit om , hahaha high five på det ;) Nu har jag en liten fråga till dig Lara   :) Har du träffat Molly Sandén någon mer gång detta år /förra året *frågetecken*
 
Tack så jättemycket för kommentaren! :D <333F<ortsätt kommentera alla fiin a läsare :)
 
Ha det bra
// Aline

Kommentarer
Postat av: Lara

Hej Aline!
haha jaa det var vi! Jag har skaffat en ny blogg, http://laram.blogg.se/ :) började blogga igår!

Jag har tyvärr inte träffat Molly flera gånger än den gången, fast det blev lite fler eric saade :)

Men nu kan vi ha lite kontakt via bloggar :)

Kram!

2012-06-29 @ 22:26:29
Postat av: Lara

Hej!

det blev ingen blogg p g a en sak, men vad heter du? alltså hela ditt namn om du kanske vill ha kontakt på facebook? :)

2012-07-02 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0