Svar på kommentar

Hejsan alla frågande läsare!!!
 
Det är sjuukt kul att ni har börjat fråga frågor igen. Fortsätt med det :D
Jag fick en liten fråga från Elin om mitt inlägg "HEMMA"! som handlade om Toftalägret och alla underbara människor! ;) <3
 
Här är Elins fråga:
Kan några av dessa fina vänner heta Ebba, Emilia och Filippa?
 
Svar: Ja, det stämmer de gick i min konfa-grupp! Dock så umgickdes (stavning...) jag inte så mycket med dem utan jag var med 10 andra tjejer mest, som var heelt fantastiska. (LOVE YOU! <3) Men alla på konfagruppen var underbara, saknar  alla redan nu, och vi alla sågs för ca. 4 timmar sedan :/  Vi var/är en underbar konfagrupp och alla är såå sköna!! Alla är såå snälla och fina människor! kommer sakna alla som faan! :( <3333
 
Jag hoppas att du fick svar på din fråga och fråga gärna mer:) :D
 
Nu måste jag sova, har morgonträning imorn
Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0