Sveriges dag

Hejsan alla sverige-älskande läsare!!!

Idagär det Sveriges dag, Sveriges nationaldag!!! Yeeeey :D Då ska vi fira Sverige ! Jag och min familj brukar fira nationaldagen genom att gå på olika saker som då firar nationaldagen. Men dock så har inte jag firat den som vanligt förra året då jag var i Nykvarn och såg fiinaste Molly för första gången! Och dock så kommer jag inte fira nationaldagen som jag brukar göra idag heller.........nu blev ni nyfikna va!!!! Hahaha, men ni får inget vet, jag sparar mitt lilla äventyr till ikväll! Håll ut!!! :D

Nationaldagen från förra året i Nykvarn! :D

Vi ses ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0