Årsfest

Hejsan alla festande läsare!!!

Hela dagen igår gick åt att förberada mig inför årets årsfest på simningen :D
Årsfesten började 18.00 och jag såå sjuukt taggad, det kom sedan massor av folk ( allt folk som kom var medlemmar i spårvägen simförening), det var ca. 210 per där (!). Sen så delades vi in i olika lag och mina små lagkamrater gjorde så att jag blev lagkapten :)

Vi fick sen sätta oss vid borden och nu började heela festen!! Det var uppträdanden, bildspel, tävlingar, pris utdelningar m.-m. Suuuper kul var det och jag fick ta emot ett pris, yeeeey :D Plus att "mitt" lag vann tävlingarna, vårat lag blev spårvägens spårvägare och vi vann en stooor pokal och en jättestor skål med godis i :P Synd bara att jag har godisförbud. Efter måltiden och alla roliga saker på scenen så var det dags för disco = musik med massor av dans, yeyeey :D Guud, haha jag var lite flummig och jag och Sara höll på, hehe det var sjuukt kul och shiit vad jag dansade :P

Haha, just på denna bilden så är det inte så mycket folk kvar. Kloackan var här 01:15
KÄRLEK!!! <3333
Jag igår kväll :P

Nu ska jag kolla på så ska det låta där fiina Molly är med :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0