Frågestund och nyinköpta skor

Hejsan alla underbara läsare!!

Ser att ni kommenterar, and I LOVE IT!!! NI ÄR BÄÄST!! Älskar när ni kommenterar, det är sååå roligt och extra roligt är det när ni ställer massor av frågor, fortsätt med det!!! :D
Jag har fått lite frågor nu och jag tycker att det borde vara bra med min första
FRÅGESTUND!! Yeeey :D Så fråga på, fråga på antingen detta inlägg eller mina andra inlägg :D
Ni får fråga tills på Onsdag :) Och svarar då någongång på alla frågor :D

Ifrån det och till min dag :D Har varit en ganska bra dag idag och jag har pluggat lite också. Ska plugga hela dagen imorn också då jag måste ta igen lite plugg :P
Idag så köpte jag också ett par skor, de är sååå snygga och bekväma enligt mig. Dock så blev det INTE de skor jag visade igår. Hehe, men jag är nöjd med de skor jag köpte. Och jag kommer att använda dem ganska mycket, i alla fall på fester!! :D
Är ni nyfikna nu.....okej då! Ni ska få se dem :P
Här är dem. ÄÄÄÄLSKAR DEM! :D De är jättesnygga och sköna enligt mig och jag älskar att den har en BRED klack ;)
Och en närbild! Kärlek till dessa godingar ;) <333 haha
Vad tyckte ni om skorna*frågetecken*

Nu ska jag ringa en kompis, kanske...... hahah. Nee, men snart e det ju mello, tagga!
Ha en underbar lördagskväll finaste ni!

Ha det bra¨
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jättefina skor :)

sv: Oj, vad kul! Har du tränat simning länge? Tävlar du också?

Nej, jag går inte på någon sport tyvärr. Borde dock börja träna något.

Hehe, ajdå.. :)

2012-03-03 @ 18:30:30
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: Elin

Fråga: Varför köpte du inte de andra skorna? Men båda var snygga så det spelade ingen roll vilka du tog!

2012-03-04 @ 09:29:47
Postat av: Emelie

De var jättefina :D

2012-03-04 @ 10:02:18
Postat av: Mimmi

Jätte snygga skor! :D Löve it! ;)

Frågor: 1Varför gillar du att simma?2Varför började du att simma? 3. Varför är det så kul med att tävla? 4.När började du tävlingssimma??



Suuuuuuuuuuuuuuper bra blogg! Läser dagligen din blogg oxh bliur super glad såfort jag läser om din dag eftersom dina dagar alltid är fulla med överraskningar;) Sluta aldrig blogga! :D

2012-03-04 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0