Jag fixade det!!

Hejsan alla glada läsare!!

Ahhhhhh, JAG FIXADE DET!!!! JAG FIXADE SÅ ATT HEADERN BLEV EN HEADER, JIIIIPEY :D Omg, jag är bara sååååå bra :P Jag provade lite saker och så fixade jag det, iiiii jag är så lycklig hahaha :P

Dock så blev den inte som jag hade tänkt mig, den blev inte så hög. Men jag kan inte göra den högre, alltså själva bilden för då blir det fel på något annat sätt så den får se ut som den gör just nu, den blev OK, fast den skulle bli bättre om den hade varit lite högre, men men :P Nu vet jag i alla fall hur man sätter in den i bloggen, jag får väll fråga någon annan någon gång om de kan göra en bra header till mig! :D

Hur tycker ni att headern blev nu när det är en header*frågetecken*
Vill jättegärna att ni svarar, och svara ärligt!!!

Om ni inte ser headern som en header än, så säg till men annars (om ni INTE ser headern) så kommer den väll upp imorn!!! :P
Hihihihi :P

Nu så ska jag snart kolla på en film. Ha en underbar kväll allihopa!:P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad blir det för film? :)

sv: Vad kul! Simmar du mycket eller? Jag simmade också idag faktiskt.

Hm, jag har läst den lite till och från i kanske 1-1,5 år. :) Vad häftigt! Jag har inte träffat henne. Har sett henne på Diggiloo en gång dock :)

Varför kan du inte göra frågetecken? :) Kram!

2012-03-01 @ 22:09:05
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0