Konfa-träff

Hejsan alla fiina läsare!!!

Asså sorry om jag är lite frånvarande just nu denna tid men jag känner just nu att jag måste satsa all på skolan, därav dålig uppdatering. Hoppas att ni förstår :)

Idag så har det varit en bra dag och jag har kunnat koncenterera mig jätte mycket :D Dessutom så var det andra konfirmations träffen idag :D Det var sjuukt kul och vi fick en speciel bibel och så lekte vi lekar :D Najjs, najjs . Längar till den 9 juni då jag ska på konfirmationsläger på gotland i 12 dagar :D iiii, det kommer bli såååå kul :D

Nu till något mindre kul. Jag har ont i halsen, buhu :( Neeeej och vi har tävling i helgen och jag har längtat till denna tävling jätte länge eftersom en sak jag ska simma är 100 frisim!! Ahh, så nu ska jag skippa träningarna i 2-3 dagar så att jag blir frisk till tävlngen, håll tummarna!
Sommaren mellan 6 och sjuan. Då var jag i frankrike :P Najjas, detta är en bild därifrån. Längtar tillbaka <3

Just nu så äter jag ben & jerry! :D Najjs :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan!!

Vilken fiin bild från Frankrike du tog =D Hihi

2012-03-22 @ 09:26:25
Postat av: Anonym

Tjo Aline!!! Var ifrån kommer bilden? Är det någon du har tagit själv eller hämtat från någon annan? Och vad föreställer den för land/stad? =D

2012-03-22 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0