Löpning snart

Hejsan alla glada läsare!!

Hur mår ni idag då*frågetecken*
Jag mår alldelses prima, eller just nu i alla fall :P
För idag så ska vi träna löpning,hehehe inte så jättekul tycker jag. Eftersom jag inte är så bra på att springa. I alla fall så ska vi springa idag ute i typ en timme och sen blir det simning.....och det är ju inte direkt jättevarmt ute. *suck* Aja, jag får väll bara försöka att hålla ut. haha, önska mig lycka till!!!

Idag så fyller min mamma 43 år, yeeey :D Hon fick en tavla av mig... :P Hihi, intressnat tycker ni...haah XD Men aja, nu måste jag snart iväg. Och glöm inte att det bara är 1 DAG KVAR DÅ NI FÅR FRÅGA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!! SÅ FRÅGA PÅ!!! :)
  Hehehe :P Denna bild bjuder jag på :P

Ha en underbar tisdagskväll fiina ni!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan se din header nu!! Den blev fiin :D

2012-03-06 @ 18:28:30
Postat av: hannah

Lyckaa lycka till fina du! Fast antagligen har du väl redan sprungit klart nu! Men hoppas att det var en härlig springtur i sådana fall!!



Fråga 1: Om du var tvungen att byta sport...och inte fick simma, vilken sport skulle du välja då?



Fråga 2: Vilken film skulle du kunna se huundra gånger om? :)



Fråga 3: Vilket land skulle du helst vilja resa till om du fick välja?



God natt, massa kramisar till diig! <33

2012-03-06 @ 21:57:13
Postat av: Sara

Hej Aline!

Om du fick ta bort ett ämne i skolan, vilket skulle det vara?

2012-03-07 @ 07:56:14
URL: http://greatmusicandotherstuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågor till frågestunden



1.vem är din bästa kompis?



2.vad är det bästa du vet?



3.vad är det värsta du vet?

2012-03-07 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0