Morgonträning

Hejsan alla tränande läsare!!!

Nu är jag hemma och nu är jag trött! Har varit en lång men rolig dag. Hade morgonträning imorse som jag inte har haft på jättelänge :P Haha, men det var i alla fall ett jätteskönt pass :D

Just det, jag sa liiite fel på frågestunden igår, jag sa att jag hade simmat i 15 år, men det är ju fel Jag har simmat i 10 år. (Tack Elin för att du påminde mig <3)

Idag är det torsdag, vet ni vad det innebär. Att imorgon är det fredag och sen är det heeeeelg! Yeeeey :D Och då blir det tävling, ännu mer yeeeey :P Idag så är det också bra program på tv, jag brukar kolla på "Once upon a time" som brukar vara riktigt spännande, det brukar gå på torsdagar klockan 20.00, för er som gillar lite spänning och fantasy!
Kollar ni på "once upon a time", eller något annat program på torsdagar*frågetecken*
HAhaha, en bild på mitt hår. Sara gjorde en fiin fläta :P Hahaha, det ser ut som jag har värsta mansaxlarna, hehe. Så blir det när man simmar :P

Nu måste jag plugga!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0