Piiiiinsamt...

Hejsan alla pinsamma läsare!!

Nu är jag hemma ifrån tävlingen, eller nu och nu....jag kom hem vid 18.00 :P
Det har i alla fall vart en bra och en gryymt rolig dag :D

Och nu mina nyfikna läsare så ska jag berätta något väääääldigt piinsamt som hände mig, det hände på förmiddagen men jag skrev dock inte om det på mitt inlägg då eftersom jag var så sjuukt seg, eller jag tror att det hände i förmiddags......hehe, en väldigt trött och förvirrad Aline skriver nu :P Men i alla fall, nu så ska ni få höra, haha ni kommer säkert att skratta ihjäl er, så här var det:

Haha, jo, i början av en tävling så simmar man insim så att man blir varm i musklerna. Ja, och då använde jag en typ av baddräkt och sen efter insimmet så ska man byta till en tävlingsbaddräkt. Så efter insimet så tog jag min handuk och min tävlingsbaddräkt i handen och skulle gå till omklädningsrummet. Jag gick in i omklädningsrummet och jag tänkte inte så mycket och såg min inte omkring så mycket, men sen så hör jag en kille säga "det här är killarnas", haha. Nu borde man ju ha förstått, men jag gick omkring i egna tankar så jag uppfattade inte riktigt vad han sa. Sen så ser jag min simkompis Daniel komma gående mot mig och jag blir väldigt förvirrad och han säger" Vad gör du Aline..." Hahaha, och då uppfattade jag att jag hade gått in i FEL OMKLÄDNINGSRUM, jag hade gått in till KILLARNAS OMKÄDNINGSRUM!!! HAhaha, så jaa, det blev lite fel och jag gick ut snabbt som attan, haha :P Hahahaha, piiinsamt. Och nu tänker ni säkert "men såg hon inte att hon var i fel omklädningsrum", haha och då kan jag svara, NEJ, för jag gick omkring i egna tankar, ahaha :P Som tur va så hade jag inte kommit in så långt i deras omklädningsrum och för er som kanske missuppfattar saker så hade jag en baddräkt på mig!!!! så kan det gå :P
Så nu kommer jag påminnas om det här varje träning av Daniel, *suck* hihi :P
Hihihi, lilla piinsamma jag :P

Nu ska jag sova efter en händelserik dag, jag är ssååå sjuukt trött!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

Superfin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :D

2012-03-12 @ 13:19:02
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du vet att jag kommer att komma ihåg det :)

2012-06-08 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0