piinsamt blött

Hejsan alla underbara läsare!!!

Som sagt så har jag inte bloggat på ett tag p.g.a skolarbete. Men så blir det ibland, sorry. Kan dock säga att det inte har hänt så mycket i mitt liv de senaste 5 dagarna, eller jo liite har hänt. haha, så jag tänkte berätta lite för er om min vecka:

I söndags när jag kom hem från tävlingen, så var jag sjuukt trött, nästan gråtfärdig hehe. Men jag gick över till Jessica, och hon frågade mig om jag ville följa med till sporthallen och kolla på hennes pojkväns innebandy mach (hahah har glömt hur det stavas, har hjärnsläpp), detta frågade hon 20.00 på kvällen när jag var as trött, hehe jag stretade emot lite och det var ju skola dagen efter (hahahha, jag veet, jag är sportnörd, gör inget annat än att simma). Plus att det kan vara lite nervöst när man ska träffa en av sina absolut bästaste vänners pojkvän för första gången. Men jag följde med, och jag skämde ut mig, hehe men men. han var jättesnäll och jag är så sjuukt glad för fiina Jessicas skull :) nu fick ni veta lite om det :P

En annan sak som hände igår var såå sjukkt klumpigt och piiinsamt som bara den. Haha, såhär var det:
På träningen så skulle vi lägga i linorna i vattnet, och jag tog en lina och drog den till andra sidan, jag gick och jag hade uppvärmimgskläder på mig. När jag sen skulle runda hörnet för att komma till andra sidan av bassängen så känner jag att linan är väldigt spänd och jag tvekar att gå runt hörnet för det var en stor kant som var ivägen också (svårt att förklara) men jag går och jag känner att linan e så stark, jag tappar balansen och RAMLAR I VATTNET MED KLÄDERNA PÅ!!!!! Hahaha, jag fattar inte hur jag lyckas, alla börjar skratta och stirrar, och mina kompisar står och asgarvar, hahaha jag med för den delen. Synd att ingen filmade, skulle vilja visa er, hihihi :P

Nu blev det mycket text här, men men :P
Hahaha, en bild från i sommras, ja, jag e som jag e. Hihi, vill ni veta en hemlis.....: Jag tror att mina kompisar skämms för mig ibland, ahhahaha :P

Nu ska jag läsa min bok "hungerspelen" ahhhhhh, den är såååå bra, jag typ dör! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0