Pluggdag

Hejsan alla pluggande läsare!!!

Såg ni på Mello igår, vad tyckte ni*frågetecken*
Haha, jag såg på Mello hos min kompis Emelie! :D Hihi :P Men jag tyckte i alla fall att inte de rätta gick vidare till globen. Jag menar......NEJ, jag kan inte ens prata om det, det är för hemskt...
Nu får svenska folket skärpa sig till finalen så att rätt låt går till final!!!

Idag så ska jag plugga heeela dagen, förutom när jag ska träna i 3 timmar annars så blir det plugg, ska hinna med med en del saker jag inte är i fas med :P Haha. Så nu ska jag börja
Här är förästen de nya glasssmakerna till sommaren, ska bli spännande att smaka :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja det suger att vara förkyld.. :/

Haha vad häftigt att fylla år 29:e februari! ;)



Jättefin header förresten!



Kram!

2012-03-04 @ 13:54:00
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Elin

Har läst att du är ganska insatt i mellon. Vilka tyckte du skulle ha gått vidare från andra chansen till finalen?

2012-03-04 @ 18:29:06
Postat av: Sara (ja Den Sara)

Ska vi köra samma som förra året eller? (gällande glassen) ;D

2012-03-04 @ 23:26:26
Postat av: Anonym

Ska vi köra samma som förra året eller? (gällande glassen) ;D

2012-03-04 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0