Rolig träning

Hejsan alla simmande läsare!!!

Asså, shiit den träningen som vi hade idag var den roligaste träningen på läääääänge, och då menar jag inte pass mässigt utan prat mässigt :P HAhaha, vår tränare höll på, och det var sååå kul, haha kan inte förklara men det var ett fett SKÖNT pass, HAHAHAHAHAHA :P Bara jag och min kompis Alice som fattar :P

Hihi, just nu har jag hjärnsläpp och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men dagen har varit bra och dessa två veckor ska vara "hårda" på träningen, spännande spännande :P Hihi
:P

Nu ska jag sova, måste gå upp tidigare imorn!!

Juste, jag har fixat prao plats :D PÅ ett dagis, yeeey :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Härligt att ni hade ett så bra pass ;)

sv: Gör det!

Vad kul! :) Är det något du vill satsa på i framtiden eller är det en hobby?

Oj, vad svårt! Jag älskar mammas ost- & skinksås, till pasta dårå. Men pepparbiff och lövbiff är också riktigt gott! Vilken är din favoriträtt? :)

2012-03-12 @ 21:57:48
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0