Snart prao

Hejsan alla spända läsare!!

Vad är det för dag idag.......jo det är FREEEEEEEDAG!!!!! Jiiipey :D

Äntligen blir det helg, och en ganska lång tid från skolan för mig eftersom att nästa vecka så har jag prao och veckan efter det är det påsklov, yeeeey :P Får dock inte så mycket sovmorgon som jag skulle vilja eftersom jag måste gå upp ganska tidigt nästa vecka för att jag börjar jobba och på påsklovet så ska jag vara med på ett påsklovs-camp på simningen plus att jag måste plugga, så det blir inte så mycket ledigt för mig. Men sanningen är att jag tycker om när det är lite stressigt och jag har mycket och göra (förutom i skolan), jag gillar att ha mycket att göra på fritiden. Hahaha, ni skulle se mig på sommarloven när jag inte har tränat på några veckor, alltså jag får så sjuukt mycket adrealin i kroppen och kan inte sitta still, till och med mami och papi blir otåliga när jag inte tränar eftersom jag blir så energiisk :P

ni kanske undrar vart jag ska praoa, jo jag ska praoa på ett dagis och jag ser ifram emot det jättemycket, men jag kommer nog bli förskyld dock, får proppa i mig C-vitamin så jag håller mig frisk.
Just det, jag läste ut HUNGERSPELEN idag!!!! ahhhh, den är såååå bra och jag ska nu börja läsa andra boken. :P
Imorn blir det också hungerspelen på bio med Hannah, iiii längtar. Men mer om det imorn ;)
 :P

Nu ska jag kolla på tv :)

Ha det bra 
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är jättejättepirrig, det kommer bli så kuul. Tänk idag ska vi se boken vi nyss läst ut, det är helt otroligt! Iiiiih!! Om bara några timmar börjar filmen!!!!!<333

2012-03-31 @ 10:07:42
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0