Svar på kommentar

Hejsan alla coola läsare!!!

Märkte att ni kommenterade om bilden från frankrike, så jag tänkte svara på en liten kommentar:

Tjo Aline!!! Var ifrån kommer bilden? Är det någon du har tagit själv eller hämtat från någon annan? Och vad föreställer den för land/stad? =D

Svar
: Tja! Bilden du såg har jag fotat själv! Jag fottade den bilden när jag var i Frankrike i en liten by på franska reviäran som heter Banyuls (vet inte riktigt hur det stavas, men jag tror det stavas så :/) Bilden kommer ifrån min kamera :;)

Tack så mycket för att du frågade, alltid roligt :D
Tack alla som kommenterar, love you!! Och somsagt, sorry för dålig uppdatering men jag har mycket nu..... :P

Ha det bbra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0