Svar på kommentar

Hejsan alla soliga läsare!!

Har fått en fråga här från Elin som jag tänkte svara på :D

Här är fiina Elins fråga:
Hej Aline! Jag vet inte om det bara är på min dator men jag kan tyvärr inte se din nya header :( Vad tror du det beror på?
 Svar: Hej Elin! Vad synd att du inte kan se min nya header :( Jag vet faktiskt inte vad det kan bero på, men efter att jag fixade min förra header så kunde man inte se den förän typ 2-3 dagar efter jag hade "installerat den" så så kan det vara men jag vet inte om det är din data.... Vi får se om den kommer upp snart så att du kan se den! :D
Men eftersom jag inte vet om någon annan kan se den eller inte så snälla alla andra underbara läsare:
Kan ni se den nya headern*frågetecken*
Vill verkligen få svar! :D Jag hoppas att det fixar sig Elin och att du kan se den snart! :)
Kraaam <33

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan se den :D

2012-03-03 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0