Tävling

Hejsan alla underbara läsare!!!

Just nu är jag hemma på en liten snabb "visit" :P HAhaha, nej men jag tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag åker och tävlar igen. Som ni har förstått så tävlar jag idag, första tävlingen på 2012, yeey :D
Det har gått ganska bra och det var sjuukt roligt :D

Jag körde 50 frisim nu på förmiddagen och mitt personliga rekord var förut: 00:33.02
Och jag körde nu på tiden 00:31.99!!!! Yeeeey, pers med en sekund, är lite glad :)
Yeeeey, SSF=Spårvägen sim!!! = KÄRLEK! Denna bild är ritad av min fina simkompis :)

Hrni, vad tyckte ni om mello finalen igår*frågetecken* 
Jag tyckte att den var bra och det var roligt att Loreen vann, hennes låt var jättebra :)
Nu måste jag gå

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tyckte också att Loreen skulle vinna, eller Danny. Men nu vann ju Loreen och det var bra. =D

2012-03-11 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0