Teater med tjejerna

Hejsan alla morgonpigga läsare!!

Har ni sovit gott*frågetecken*
Det har jag gjort i alla fall, mer än gott :D Men underbaraste ni, jag tänkte berätta lite om min dag igår :D

Det började med att Hannah och Sara skulle följa med hem till mig, så de gjorde det. Och sen så fick jag ett samtal från mormor och frågade om vi ville gå på teater med BROLLE!!! Såklart ville jag det, så jag tog med mig Sara och Hannah! :D Vi åkte sen in till stan och försökte att hitta teatern, hehe kan ju säga att det inte gick så jättebra. Vi irrade omkring där istan.. :P HAha, och en sak som var lite rolig.

Ni vet mina nya skor... aa, jag tog dem idag in till stan för att gå in dem lite. Och då sa Sara när jag skulle ta dem: "Jag lovar, du kommer att ramla på ett övergångsställe och skapa kaos i trafiken" HAHAHA, Och vad tror ni att jag gör... Jo, jag ramlar på ett övergångställe ochskapar i alla fall kaos för alla som går på övergångspiskt mig :P
Sen så när vi äntligen hittat till teatern så kom det en hund och en ägare och hunden går på ena sidan om mig och 'ägaren på den andra, hahah så jag höll på att ramla igen p.g.a kopplet. Hahaha, kan ni fatta hur mycket jag skratta efter allt det här, höll på att skratta ihjäl mig :P
"Teatern" med Brolle var egentligen ingen teater utan han sjöng bara låtar men det var så gryymt bra. Shiit vil röstan har, och vi satt typ 3 meter ifrån honom och Sara var glad :P
Här får ni bilder:
Jag, Hannah och Sara äter chokladbollar :DMin outfit för kvällen :D
Scala teatern där "teatern" var :D

Hoppas ni fick reda på det ni ville veta :P
Nu ska jag plugga!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha, jaa och så ramlar du bara för deet! Och tack taack taaack att jag fick följa meed, det var en helt underbar kväll! Det måstes göras om! Kram Hannah <333 :)

2012-03-10 @ 14:14:04
Postat av: tess

gilla sidan



http://www.facebook.com/pages/Brolle-The-One-And-Only-One-Star/262450193830708?sk=wall :=)

2012-03-15 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0