15 snart

Hejsan alla spända läsare!!!

Vet ni vad det är för dag idag.....jio det är 7 MAJ, och det menas med att det är den 8 MAJ imorn. Och vet ni vad som händer då.....Jo, ingen mindre än lilla jag fyller 15 år, wooho, byxmyndig och allt, hahah XD

Jupp så är det, 15 måste smaka på talet, 15, 15, 15, 15 shiit det känns bra.....men lite kompicerat. Det är ju så sjuuukt mycket man får göra när man fyller 15, t.ex blir man byxmyndig, får köra moppe, kolla på 15-års filmer på bio (yeeey), straffmynig (inte så yey), m.m!!! Ahhh, är faktiskt lite skraj att fylla 15!
När man var liten så tyckte man att 15 var JÄTTEMYCKET och man var jättestort, men är det det.....jag vet inte, det är stort men kanske inte i åldern. jag vet inte, jag kan inte sätta tungan på vart 15 är i livet, är det viktigt att fylla 15 eller är det oviktigt....

Om det känns bra att vara 15 år som jag har velat bli så länge jag kan minnas, vet jag inte, det får jag se imorn. Uppdaterar er om det ::P
Nee, nu ska jag snart gå och lägga mig, fast kommer inte kunna sova. Är det bara jag som har svårt att somna fortfarande kvällen innan ens födelsedag*frågetecken*
Jag på min 14 årsdag! För snart ett år sedan!!! :D


Ha en underbar dag imorn fiiinaste ni! Och tack för att jag har världens fiinaste bloggläsare! <3333

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: hannah

Haha, neej! Samma här <3 :))

2012-05-08 @ 14:55:50
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0