AHHHHHHHHHHH

Hejsan alla JÄTTEGLADA läsare!!!!

Asså, OMFG!!!!!!! SVERIGE VANN!!!!! SVERIGE VANN!! SVERIGE VANN!! SVERIGE VANN!!! SVERIGE VANN!!! SVERIGE VANN!! SVERIGE VANN!!     LOREEN VANN! LLOREEN VANN! LOREEN VANN! HON VANN!!!
LOREEN OCH SVERIGE VANN HELA EUROVISION SONG CONTEST!!!!!!!!!!!!!

Det är ju helt jävla sjuukt, att Loreen vann!!! Asså jag kan fortfarande inte fatta det! Jag är sååååååå glad! Och loreen var såååå bra, asså man blev helt tagen efter hennes nummer!! Hon förtjänade verkligen att vinna!!!
Och det sjukaste äär ju att vi SVERIGE ska hålla i eurovision song contest nästa år, 2013 ska det hållas i SVERIGE!!!! Ahhhhhhhhhh, jag orkar inte jag är såååå glad!

FY FAN VAD BRA DU ÄR LOREEN, SÅ JÄVLA GRYM!!!! SHIIT VAD VI SVENSKAR ÄR STOLTA ÖVER DIG NU!!!! aHHHH, VI ÄR SÅ STOLTA ATT FÅ VARA SVENSKAR! DITT NUMMER........WOW!!!! DU SÄGER ALLTID ATT DU ÄLSKAR OSS, NEJ VI ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET MER LOREEN! SÅ JÄVLA BRA!! :d <333333333
 
    sÅ JÄVLA BÄST!!!

hjdkjerb3fjhb3rfkwjehfkjbr3ekghkeubtfre, det är mina känslor just nu. ahh :P
Igår var det verkligen bäästa dagen: först träffa underbaraste Molly Sandén och sen så vinner Loreen hela eurovision!!! <333333

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0